AİMO olarak;
Verdiğimiz hizmetin kalitesini her zaman belirttiğimiz metotlarla ve müşteri şartlarına uygun, müşterilerimizin taleplerini memnuniyete dönüştüren müşteri odaklı bir çalışma ile sağlamayı, Personelimizin sürekli eğitimini sağlayarak, teknolojik ve çevreyle ilgili gelişmeleri takip etmelerini desteklemeyi,
Tedarikçilerimiz ile çalışmalarımızda sistematik bir değerlendirme yaparak karşılıklı ilişkilerimizde sürekliliği sağlamayı,
Verdiğimiz hizmeti ulusal ve uluslararası standartlara göre, çevre mevzuatlarına uygun cihaz, metot ve eğitimli personellerimiz ile yasalar ve etik değerlere bağlı, tarafsız, bağımsız ve gizlilik prensiplerini ön planda tutan uygun yönetim anlayışı ile gerçekleştirmeyi,
Günün değişen koşullarına ayak uydurabilen, prensiplerinden ödün vermeden rekabet edebilen ve her geçen gün hizmet alanını genişleten bir kuruluş olarak çalışmalarını sürdürmeyi,
TS EN ISO / IEC 17025, TS CEN/TS 15675 standartlarının gereklerine göre kurulmuş olan Kalite Yönetim Sistemimizi tüm çalışanlarımızın katılımı ile uygulayarak hizmetlerimizi sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.